Saturday, August 17, 2013

Jom... baca novel-novel seram Grup Buku Karangkraf...


Novel seram... sesuatu yang dinanti-nantikan oleh peminat-peminat novel mistik... saya bukanlah seorang yang suka membaca novel-novel sebegini tetapi sekal sekala melayan novel yang lain dari genre lazim, memang tak mengecewakan... apatah lagi novel-novel seram hasil penulis-penulis di Grup Buku Karangkraf memang tidak pernah mengecewakan...
Selain Magis karya Ramlee Awang Murshid, tiga lagi novel seram di atas telah saya ikuti jalan ceritanya di http://ilham.karangkraf.com/ walau hanya sebahagian... memang tak mengecewakan malah menjadikan saya semakin teruja untuk memilikinya dalam bentuk bercetak pula...
bagi peminat-peminat novel seram, jangan lupa dapatkannya di kedai-kedai buku berhampiran... saya sendiri tidak sabar untuk memiliki keempat-empatnya... jom beli...

1 comment:

  1. Salam. Mungkin soalan saya agak lewat setahun lebih tapi di mana boleh saya cari novel seram yang lama2 seperti Bercakap Dengan Jin?

    ReplyDelete

 

Designed by Tempah Blog Template By productivedreams © 2012